Nedenstående artikel indeholder sponsorerede links.

En af de nemmeste måder at blive iværksætter i dagens Danmark er ved at åbne en webshop. Som udgangspunkt behøver din butik ingen fysiske lokaler, og derfor kan du spare leje af butikslokaler – men varerne, du sælger, er stadig materielle, og derfor optager de fysisk plads.

 

Du kan selvfølgelig bruge din garage, dit gæsteværelse eller haveskur til varelager i opstartsfasen, men du bliver hurtigt træt af det. Hver gang en kunde afgiver en ordre på din hjemmeside, skal du pakke og afsende ordren, og du skal hele tiden holde styr på dit lager – tingene skal ligge de rigtige steder, så du hurtigt kan finde dem, og der skal være styr på, hvornår nye varer skal bestilles.

 

Det kan være en ordentlig mundfuld for mange nystartede virksomheder, men der er faktisk en utroligt nem løsning; outsource lagerstyring. Med et lagerhotel bliver dit varelager opbevaret sikkert, de står for varemodtagelse, lagerføring, pluk og pak og meget mere, så du slipper. Kundernes ordrer bliver ganske enkelt sendt direkte til lagerhotellet, hvor de bliver pakket og afsendt. Du kan løbende følge med i lagerstatus på dine varer, og hvad der bliver solgt mest af. På den måde kan du gøre det en lille smule lettere for dig selv at være iværksætter – det kræver nemlig masser af hårdt arbejde, og det er næsten umuligt at nå det hele selv.

 

Trænger du også tit til en god kop kaffe efter en lang arbejdsdag? Så er her et lille tip: brug altid friskmalede hele kaffebønner, når du brygger din kaffe. Det tager kun en smule længere tid at brygge en kop “rigtig” kaffe sammenlignet med instantkaffe – og resultatet er ultimativt bedre. Hvis du vil have det bedste af det bedste, kan du overveje at investere i en Eureka espressokværn, der giver dig en helt perfekt formaling hver gang.